úterý 29. října 2013

Soutěž o pistáciový balzám CRAZY RUMORS

Ahoj,

dnes mám pro Vás další giveaway a tentokrát budeme soutěž o pistáciový balzám na rty Crazy Rumors.
Balzámy CR jsou skvělé a já je používám několik let a ještě jsem nenarazila na lepší.
Na mé suché popraskané rty v zimním období je jak dělaný a účinek podpoří už jen krásná vůně :)


Jak se do soutěže zapojit:

1. být čtenářem mého blogu (přes: google friend connect GFC a nebo na facebookových stránkách ZDE)

2. pod tímto článkem zanechat komentář se svou emailovou adresou, kde Vás v případě výhry zastihnu

3. budu ráda, když mi napíšete jestli balzámy Crazy Rumors znáte a pokud ano, který jste si oblíbily nejvíce

4. soutěž ukončím přesně za týden 5.11.2013 ve 22 hod. a pak hned vyhlásím vítěze

5. soutěž platí pro ČR a SR


Budu se těšit na Vaše komentáře :)

Více o balzámech Crazy Rumors se můžete dočíst v mém článku, zde.

Přeji krásné úterý, Zuzizuzana




Tímto také velmi děkuji za poskytnutí balzámku do soutěže od eshopu

38 komentářů:

  1. Crazy rumors balzámky znám :-) Zatím jsem vyzkoušela jen banánový, aktuálně ho používám a je moc fajn. Sleduji a mail je lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Á, tak to je úžasná výhra! Ano znám, miluju balzám s vůní kávy, přesně jak dělaný na sychravý podzim :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji:))
    Balzámy znám z internetu, ale ještě jsem žádný nevyzkoušela
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Balzámy znám pouze z recenzí. Hned bych si nějaký pořídila, musím ale nejdříve spotřebovat zásoby.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámy znám, ale pouze z recenzí ostatních, sama s nimi nemám žádné zkušenosti, ale určitě budou skvělé:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámky znám, ale nikdy jsem neměla příležitost je vyzkoušet, takže oblíbený nemám.
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujii:) balzámky znám z recenzí od ostatních blogerek, nicméně svůj jsem zatím ještě neměla, protože jich je tolik druhů, že nevím, který vyzkoušet :) tak snad :)

    Petrajaworska@seznam.cz
    P.S. Už se těším na eshop :)))

    OdpovědětVymazat
  8. nejvíce jsem si oblíbila žvýkačkové
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC :)
    Balzámy od CR jsem měla dva a jsou úžasné. :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Znám jen z blogů, ale osobní zkušenost nemám.
    Sleduji přes GFC, nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já je teda vůbec neznám :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. neznám, ale právě proto, že zkouším ráda nové věci, byla bych šťastná za možnost je vyzkoušet:) sabiiixxx@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. ervulenka@seznam.cz
    znam mela jsem jablko a skorici, hezky vonel

    OdpovědětVymazat
  14. vermilion@atlas.cz
    Miluju je! Mám doma dva, limonádu a spice apple:)

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě jsem o nich slyšela, ale vyzkoušené je zatím nemám.
    tookky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Slyšela jsem o nich hodně,a le nyzkoušela jsem bohužel žádný :/
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. O Crazy Rumors jsem toho samozřejmě slyšela už dost, ale zatím jsem se k nim nedostala. Určitě se ale chystám objednat, balzámy na rty miluju a nepřežila bych bez nich den! A tyhle každopádně musím mít :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Zatial som o týchto balzamoch len čítala a preto by som veľmi rada vyskúšala.
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Znám je, ale ještě jsem nezkoušela! :)
    Sleduji přes GFC jako M Š.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. CR teda neznám, ale spokojená jsem s kelímkem od Oriflame a teď nově díky Ladyboxu s Figs & Rouge :)))

    OdpovědětVymazat
  21. Tyto balzámy znám, ale žádný jsem zatím nevlastnila.. :)
    dea13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, už jsem vyzkoušela všemožné balzámky, ale Crazy Rumors ještě ne, ikdyž už se na to hoodně dlouho chystám! Ten pistáciový vypadá super, miluju pistácie! Taky mě moc láká amaretto. :) Zatím nejraději používám obyčejný Carmex v kelímku, Rosebud Salve a Bi Mat Cay.

    KiwiiSunny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Balzámy znám jen z recenzí, bohužel jsem ještě neměla příležitost si je koupit :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj,
    o těchto balzámech jsem se dozvěděla poměrně nedávno a zatím jsem bohužel neměla to štěstí je vyzkoušet. Cením si na nich převážně toho, že jsou veganské.
    suzananushi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Znám jen z internetu. Zatím nemám vyzkoušeno. dadkahomolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Lenka Šlechtová31. října 2013 v 8:35

    Milá Zuzi, blzámy na rty prostě zbožňuji a v každé kabelce či tašce mám alespoň jeden. Tebou zmiňovaný Crazy rumors ještě neznám, ale moc ráda se s ním blíže seznámím :)
    lenkaslechtova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Úplně je miluju! Momentálně jsem závislá na klasice Bubble gum :))

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nepoužívám už jiný, nejradši mám hrušku a mátu na léto, hezky chladí. Na zimu to potom bude badyán :)

    elisek0908@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. O týchto balzámikoch som už dosť čítala,ale sama som Crazy rumors ešte nemala,no veľmi ma zaujal ten široký výber príchutí :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem :) Zatiaľ s nimi nemám skúsenosť :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji. Balzámů Crazy Rumors už jsem pár měla, a proto vím, že jsou skvělé. Baví mě jakákoli příchuť v kombinaci s mátou.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Balzámy Crazy Rumors znám, ale zatím jsem neměla to štěstí je vyzkoušet.
    indomito.diabolus@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. balzámy crazy rumors znám a měla jsem všechny kromě tohoto :) eliskaniklova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Zuzi - zkušenost vůbec nemám, zatím jsem o nich jenom četla - třeba se usměje štěstíčko :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Balzámy Crazy Rumors znám, ale zkušenost s nini nemám, takže bych ráda nějaký vyzkoušela :))

    marketakousalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tyhle balzamy neznam, ale vypadaji moc dobre - hlavne na tu zimu ideal :)
    trtilkoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. crazy rumors znám jen z prostředí internetu, a zrovna tenhle bych hrozně ráda vyzkoušela :)
    bonsel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Pistácie! Miluji ji!
    julie.pelikanova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...