pátek 10. srpna 2012

Crazy Rumors

Ahoj!

O balzámech na rty Crazy Rumors jste už možná slyšely. Já už o nich jednou psala a teď je musím pochválit znovu :) Jsou to mé nejoblíbenější balzámy na rty, jiné nepoužívám a asi ani jiné nechci :)
Balzámy jsem vždycky objednávala se známou, kdy jsme objednávaly ve velkém, skládalo se a objednávalo nás několik. Bylo to vcelku zdlouhavé a pak se od toho nějak upustilo a mě samotné se objednávat nechtělo. Proto mi udělalo velkou radost, když se konečně objevil český eshop www.rumors.cz.
Najdete tam všechny balzámky, včetně těch barevných HibisKiss, na které se také chystám. Cenově vychází stejně a poštovné je 34 Kč, a to je super!

Mezi mé nejoblíbenější patří balzámky z řady PERK - chuť kávy. Momentálně můj nový favorit -jablko a skořice z řady BREW - chuť čaje, který jsem si objednala z českých stránek.
Voní prostě vánočně, já té vůni naprosto propadla a už se těším na zimu :)
Balzámy se skládaji z těch nejlepších ingrediencí a všechny produkty jsou veganské a nejsou testovány na zvířatech !!!
Balzámy velmi dobře hydratují, zjemní a zanechávaj na rtech příjemný lesk, nic ulepeného!

Crazy Rumors balzámky jsou prostě skvělé a mě vážně udělalo radost, že máme český eshop. Vyřízení objednávky bylo rychlé a krásně zabalený balzám s mašličkou, mi udělalo radost ještě větší.

ZNÁTE BALZÁMKY CRAZY RUMORS A NEBO JE TO PRO VÁS NOVINKA?
JAKÝ BY JSTE CHTĚLY VYZKOUŠET?

Tak a teď jsem zjistila, když jsem mrkla na předchozí článek o Crazy Rumors, že mi chybí balzám Mystery. Jsem naštvaná a jdu prohledat všechny kabelky :D






!!! Stále se můžete zapojit do giveaway o mixit poukázku na nákup musli v hodnotě 150 Kč !!!

12 komentářů:

  1. Crazy Rumours jsou opravdu skvělé, mám ještě zásobu z jedné objednávky z USA, ale jsem hrozně ráda, že teď je i český eshop a nemusím si tedy balzámky šetřit :) Žádné jiné už nepoužívám, tyhle jsou prostě bezkonkurenční... a z příchutí mám nejradši Mint Chocolate :)

    OdpovědětVymazat
  2. Znám, ale o eshopu jsem neslyšela.
    Myslím, že se mu časem kouknu na zoubek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o nich párkrát četla a určitě se chystám nějaký také vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyhle balzámy mě lákají už delší dobu. Určitě se po nich ještě detailněji podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úplně nejdokonalejší :) Brzy u mě ěbude recenze + překvapení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle vůbec neznáám :(( ale určitě si nějaký objednám.. Koupila jsem si jeden čokoládový z avonu a to byl hnus teda..! :))

    U mě na blogu Giveaway.. :))

    http://petulabook.blogspot.cz/2012/08/50-ctenaru-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten z Avonu jsem také měla, vážně hnus, ani nevím kde skončil :D

      Vymazat
  7. Já je doteď neznala, zvláštní :D. Docela mě zaujala žvýkačková kolekce, asi objednám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žvýkačkovou nemám vyzkoušenou a taky mě moc láká :)

      Vymazat
  8. Teď o těchto balzámcích čtu poprvé a hned se jdu podívat na český e-shop :).

    OdpovědětVymazat
  9. Na tyhle balzámky se chystám až mi dojde ten, co mám teď.
    Fajn blog.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za každý komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...